Baze, komolyan mondom behalok rajtad. Még egyszer leírom: volt a kezemben iPad, próbáltam, és rohadtul nem ilyen alacsony a fényereje kint napsütésben. Most találd ki, hogy kamuzok, és csak elvakult Apple buzi vagyok, azért mondom hogy fake az a video...
Õszintén megmondom nem érdekel mit hiszel. Én láttam amit láttam, és tudom hogy azon a videón tutira nem 100%-os fényerõre van állítva az iPad. Innentõl kezdve azt gondolsz amit akarsz. Esetleg tudom ajánlani, hogy próbáld ki magát a készüléket, mielõtt fikázod, ha már nekem nem hiszel.
Eladások:
Azért hasonlítottam az okostelefonokhoz, mert az okostelefon piac jelenleg virágkorát éli, hónapról-hónapra nõnek az eladások. Ezek olyan készülékek, amiket minden ember ismer, már régóta jelen vannak. Árban pedig az iPaddal vannak egy osztályban. Az iPadot viszont mindeki fikázta amikor bejelentették. Nem jó semmire, nagy iPod Touch, tuti bukás, mire lehet ezt használni? Stb.. Ehhez képest többet adtak el belõe adott idõ alatt, mint egy bejáratott piacra belépõ csúcs-okostelefoból (amikor megjelent, a Nexus One volt a legerõsebb hardware-el elátott HTC). De ne vegyük a NO-t, ott a Google is ludas kicsit a béna marketing és terjesztés miatt. Vegyük a Motorola Milestonet / Droidot, ami agresszív marketing támogatást kapott, és több fogyott belõle mint az elsõ iPhoneból adott idõ alatt. Még abból se tudtak annyit eladni mint iPadból.
Erre senki nem számított, sem az Apple, sem a közvélemény.
Egyáltalán nem biztos, hogy ezt az érdeklõdést hosszú távon is fent tudják tartani. Lehet hosszú távon nem az iPad lesz a legsikeresebb tablet. De azt állítani, hogy a 2 millió eladás 60 nap alatt kevés, az rohadt nagy hülyeség.