Öhm, nem védeni akarok senkit, de ezt megmagyarázták, hogy miért (most tekintsünk el attól, h mennyire röhejes, vagy sem, mindenesetre a készítõk "megmondták a frankót") Ami nálad van kalapács, az nem a sarki boltban vett, hanem pneumatikus rásegítéses.
Az meg h most jajj istenem, nem élethû fizika, hát azért hülyeség felvetni a játéknak, mivel a gépek még nem tartanak ott, h élethûen realtime szimulálják a fizikát játékokban, max csalni tudnak a fizikával, mint ahogy van a fényeffektek vs shaderek esetében. Másfelõl, ugyanaz a physx felelõs érte, mint a többi játékban látott fizikáért
Mutass kérlek 1 olyan játékot, ahol "tökéletes" a fizika, akármilyen blockbuster is a cím...
Az h RFGben a fizika gagyi lenne, hát nem tudom, szerintem nem rossz az, néhol érdekes, de azért nem lehet panasz.
"merthogy másról nem szól" ---> ez nem a "játék" hibája, hanem a készítõké: jóval többet ki tudtak volna belõle hozni történet szempontjából is; el lehet vele baromkodni, de semmi maradandó.
Rombolásra fókuszál? Hát jah, lehetne techdemonak is tekinteni, ami bemutatja a geomod új változatát, azaz verzióját.
Kb oda tudnám sorolni, mint HL2 elég sok fizika alapú "rejtvényét" -> doboz innen oda, ráugrik, onnan platform, örül... vagy hordókat alápakolni 1 víz alatti lónyálhoz, hogy az megemelkedjen, és arról ugrass tovább... stb
Meg hát... "otromba fizikája van. kalapáccsal szétverünk mindent". Semmi köze a kalapácsnak a fizikához. az csak 1 modell, keress rá h ostrich hammer, és akadj ki azon h "omg! madárral verjük szét azépületet". De tudod mit? legyen Neked igazad. Ez esetben, van még más fegyver/eszköz amivel tudsz rombolni, nem kötelezõ kalapáccsal :)
Félreértések elkerülése végett: nem vagyok fanboy, végig sem vittem a játékot (max 3 órát ha játszottam vele)