Na ezeket a fizikai motorokat hagyjuk :) A leginkább az ilyen rongybabaeffektusok tetszenek, amikor a holttestek végtagjai tekerednek-csavarognak össze vissza, mindenféle lehetetlen helyzetben... Amikor ilyet látok, akkor csak fogom a fejem, hogy az ilyen otrombaságokat komolyan gondolták? Nekem nincs semmi bajom azzal, ha pl egy test egy elõre megírt script szerint esik össze, mondjuk attól függõen, hogy hol érte a találat... Ezt régebbi játékokban nagyon jól megoldották, és ott nincsenek ilyen otromba, nevetséges, illúzióromboló dolgok. Az sem zavar, ha egy akármilyen szerkezet összeomlását is leszkriptelik. Egy "normális" játékban úgysem az a lényeg. Elég szomorú, hogy a játékfejlesztés az ilyen parasztvakítós dolgok irányába fordult, és az lényeges dolgokat, sztori, intelligens játékmenet, változatosság, fejtörõk stb. háttérbe szorultak. És igazad van, ez egy techdemó, amihez csináltak némi körítést, és eladták, mint szórakoztatóipari produktum.
Az ilyen HL-féle fizika alapú rejtvényeket viszont már tudom értékelni! Azt akarod mondani, hogy a Guerillában is volt ilyesmi? (Már azon kívül, hogy meg kellett keresni az épületek gyenge pontját, mert ahhoz azért nem kell túl sok ész.)