" A leginkább az ilyen rongybabaeffektusok tetszenek, amikor a holttestek végtagjai tekerednek-csavarognak össze vissza, mindenféle lehetetlen helyzetben"
Igen, szerintem is viccesek ezek a dinamikus esések... amióta van ragdoll effekt, azóta jókat lehet nevetni (szörnyülködni) az esetleges idióta halott pózokban (errõl végén történet) HL idejében úgy volt, h volt a modell, aminek adott számú animációja volt: kezdve a sétától, a meghalásig... azok élethûbbek voltak, mindaddig, amíg nem lógtál egyenes háttal a tetõrõl úgy h csak a bokád sarkának a csücskének a teteje ért a tetõhöz :P -nem kioktatás volt, csak "ha már szóbakerült" :D -
" Ezt régebbi játékokban nagyon jól megoldották, és ott nincsenek ilyen otromba, nevetséges, illúzióromboló dolgok"
+1
"Ezt régebbi játékokban nagyon jól megoldották, és ott nincsenek ilyen otromba, nevetséges, illúzióromboló dolgok"
Halálom, amikor megy a sírás, hogy "jajj hát 2010be milyen égõ már ez a grafika" - és társai... nem sorolom. Grafikát kb lesz*rnám, ha lenne 1 jó játékélmény. Mai napig játszok c64, nes,snes,sega md2 játékokkal... vicces, mert néha jobban le tud kötni mint egy crysis, vagy [random techdemo neve].
"Azt akarod mondani, hogy a Guerillában is volt ilyesmi?"
Nem, ez alatt azt értettem, h azokért a dolgokért is a beépített fizikai motor felelt, és hogy hl2ben is eléggé a fizika kihasználására fektették a hangsúlyt.
RFGben a physx, (ami szerintem sokkal jobb motor), HL2, és modjai esetében pedig a havok csak h példánál maradjunk- havok nagyon idióta tud lenni. és igazából sokkal trébb dolgokra képes, mint mondjuk 1 physx: még hl2ben is láttam levegõben lógó dobozt, úgy h már rég le kellett volna billennie. Ez is 1 bug, mint ahogy pl ahogy a ragdolloknak a betegsége szokott lenni, h rángatózik, esetleg még torzul is...oh, a dinamikus effektek veszélyei :D
Guerillában max ki tudtad használni azt, h minden omlik: remote chare --->híd--> bevár --> robbant --> örül... vagy konkrétan a házat b*szod rájuk, hasonló módszerrel, lehet kísérletezni, érdekes dolgok szoktak kisülni belõle :P
Nem tudom, hogy ismered-e az elsõ részt, de abban, idejéhez képest nagyon jó volt a fizika...fõképp ilyennel megtoldva, h tudod bontani a falat? Ne viccelj, körbehgyoztad a széked :) Mostani szemmel nézve persze "förtelmes grafikája van", mert uram bocsá' csak dx8at használ/támogat dx15 helyett, akkor is a sorozat jelenlegi legjobb része... szerintem :)
CSSben történt, aztec mapon, hogy guggoltam 1 dobozon, pocsolyánál, kaptam 1 fejest, és fejjel lefelé beestem abba a kis lyukba, úgy h lában egyenesen az égnek állt... szakadt a szerver a röhögéstõl :P
eeeegenn... ez a veszélye annak, ha bevezeted az egyenletbe az Xet, nem tudod h mit hoz ki belõle a motor.