Hát nem éppen. De még is, akkor persze még mindig ott tartunk, hogy mi szükség van az idealizált karakterek materializálására? Miért jó az, ha egy hús-vér színész erõlködik egy olyan karakter megformálásában, mely még csak nem is emberi fizikumú (Lara Croft pl.). Vagy miért jó az, hogy egy húzónevet választanak egy szerepre, a névtelen, de karakterében a játékhõsre emlékeztetõ és mellesleg az testét, hangját is kölcsönzõ színész helyett (lásd Max Payne)?
Miért kell a játékban tökéletesen mûködõ, logikai ugrásokkal teli, mesevilágot filmen is bemutatni, teljesen elcseszett scripttel, nyilvánvalóan rosszul kiosztott szerepekkel? Túl sok a miért. A válasz pedig csak annyi, hogy: mert mindenbõl pénzt lehet csinálni. Persze - a legtöbb próbálkozás alig termelte ki a beleölt pénzt.
Plusz, a reboot cikkre visszautalva: Tomb Raider reboot-ra pl mi szükség van? Új Lara-színésszel? Mert a 2000 után született elmebajnokok számára még érthetõbbé kell tenni a magasröptû sztorit?