"Ha kiadnák ugyanolyan nézettel, játékmenettel, mint a régit csak a régi rajongói vennék a többi meg mondaná, hogy ez így nem jó"
Igen, ez történt az UFO:Extraterrestrials-al, de nem is azt mondtam, hogy ugyanolyan legyen mint a régi, csak azt, hogy miért lett RBS-bõl FPS. A kettõnek köze nincs egymáshoz. Simán lehetne RTS vagy olyan szimultán harcrendszerû, mint az "új" UFO-k.
"Szellemi utódja az UFO sorozat se lett túl nagy kasszasiker..."
Az sem azért bukott meg mert körökre osztott volt, fõleg, hogy nem volt az. Az elsõ részben túlságosan korlátozottak voltak a lehetõségek és nehézségi szinttõl függetlenül g*ci nehéz volt a játék (persze nem az elején), a második egy bugokra és hiányosságokra épülõ, monoton, cucc volt, ráadasul a legnehezebb fokozaton is túl könnyen végig lehetett vinni. A harmadik meg egy rajzilmszerû scientist & engineer tycoon lett...
Szerinted melyikkel játszottak többen a H5-tel vagy a King's Bountyval? LOL