>Szerintetek mennyire lenne sikeres manapság egy körökre osztott játék...?
Civilization mond valamit? :)
>Dehát ez van sajnos tudomásul kell venni, hogy változnak az idõk, ami még régebben jó volt azt is tovább kell fejleszteni.
Abban egyetértek veled, fejlõdni kell, de az nem fejlõdés, ha egy körökre osztottból FPS-t csinálnak. Az komplett stílusváltás, kinyírja a játékot. Kb úgy, mintha
- a counter strikeból mondjuk csinálnának egy real time strategyt
- Vagy a starcrafból FPS-t.
- Vagy a Command n Conquerbõl FPS-t (csináltak is, bukta a köbön)
Mindkettõ kinyírná a fenti játékok lényegét. Azt amiért szerettük õket, amiért a rajongótáboruk odavan.
Én a fejlõdést a Civilization sorozaton látom - körökre osztott volt és maradt is, mégis, folyamatosan fejlõdik. Megélt 4 részt, mindegyikhez vagy 2 kiegészitõt, és készül az ötödik - és nem azért mert átváltottak körökre osztottból a mostanság trendi FPS/RTS-re.
Ilyen szintû fejlõdést szeretnék én az XCOMban látni - használja ki az új technológiát, legyen csúcsszuper 3d grafika, innováció. De az amit ez az FPS mutat, nem fejlõdés.
Tök más játék, a franchiset próbálja meglovagolni - valami nagy márkanév nélkül labdába se rúghatna mint FPS.
Amúgy, XCOM-ból volt már akciójáték - XCOM Enforcer néven. Nem csoda ha nem hallottál róla.. :)