Nos a vége felé elhangzottakkal én is hasonló kép vélekedek.
De az elején írtakat cáfolnám.
Toltad, kormival kézi váltással kuplunggal az elődöket spintires/mudrunnerban"???.
Tartok tőle nem mert akkor nem írtad volna ezt.
Mivel nem hardon toltad ott automata minden,az adott map elindítása előtt választható volt a két mod közül.
Én kézivel kuplunggal,hardon toltam mindig, számomra anélkül nincs is értelme remélem azért itt is megtartották ezt az opciót mert akkor kidobott pénz volt számomra.
Az általad is említett piktogram szerint igen lesz számomra is opció a kézi váltásra,de mivel szerintem nem a hard (manuál) opció van kiválasztva ezért inaktív.
De akkor had mondjam is el mi mire és miért van hogy a zavarokat eloszlassam ha van....
Mellesleg az elődökben is így volt csak most picit más kép néz ki de ugyan azt mutatja annak aki tudja is mi-micsoda és mire való.
De ha nem használta soha számára érdektelen az egész.
Ott kezdődik hogy ugyan ez volt és érvényes az elődökre is.
A lenti vidin amit linkeltem,a zöld dzsip-re gondolok.
Az R gondolom egyértelmű ahogy az N is ,.
Az A azt jelenti hogy automatában van (se manuál kuplung se kézi váltás) .
Itt még nincs más csak össz kerék (legalább is a vidi szerint a dzsipen az van) hajtás már ahol van és kapcsolható,de ezt a játék mindig jelzi ahogy volt ez korábbi részeknél is (nem írom az angol megfelelőjét mert a játékban az van, mindenki helyettesítse be igaz a vidin németül nyelv van),nyilván ott ahol ez van a kocsiban vagy egyáltalán kapcsolható külön mert van hogy állandó összkerekes vagy állandó difi záras az adott kocsi.
Hozzá tenném ezek a valóságban is így vannak és működnek,tapasztalatból tudom.....
Nos akkor a J a difi (differenciál) zár amit a vidin is kapcsolt.
A J felett és alatt levők pontok jelzik,azért inaktívak mert nem használhatók,vannak olyan kocsik, hogy itt lesznek é azt nem tudom,amik difi zára külön tengelyeken is kapcsolható.
Gondolm majd csak hardom lesznek ezek az opciók,de tutit majd ha én is használom,a vidi alapján én erre gondolnék.
A piktogramon látható A felett elhelyezkedő H jelzés azoknak szól (köztük nekem is) akik H váltóval és manuálisan kapcsolva a sebességeket és kuplunggal használják.
Ez már nem kontrolleres bohóckodás...de nem is valami hú faktor.
Remélem kielégítő és érthető volt a magyarázat.
Nyilván még vannak többféle megoldások úgy a difizárra mint az össz kerék kapcsolásra de ebbe nem mennék bele mert itt olyan úgy sincs....
Még egy érdekesség az elődöknél ha spórolni kellett az üzemanyaggal ,elég sokszor volt ilyen szitu számomra,ha kikapcsoltam az össz kereket akkor lényegesen kevesebbet evett ahogy a valóságban is.
Hardon ha nem megfelelően váltottál kuplunggal csakúgy szórta a sérülési hibákat a kocsira értelem szerűen le is fulladt.
Az hogy itt kontrollerrel nincs bekapcsolva érthető, mert azzal azért nem egyszerű váltani kuplungot nyomni,sőt ....
Ja igen és a kontrollerrel együtt használtam a kormi és váltó mellet,a játékot ,remélem ez az opció itt is meg lesz ,ne másért mivel a fát azzal rakodtam ,és élvezetesebb mint billel.
Remélem sikerült eloszlatni mindenkinél a sötét foltokat,úgy hogy senkit nem akartam kioktatni és megbántani....