Még mindig Kanadában vagyok, mint megtudtam. Ázsia előtt Yukon-ban jártam, így oda is tértem vissza a tűzoltásból.
Szépen felhúztam a gyárat és azzal a vacak Cat-tal leszállítottam a köveket is. Amúgy egész kellemes volt a gyárépítés. Az 5 tengelyes Azov-ot nagyon szeretem. Bár a 350 literes tank azért necces és extra felszerelést sem lehet vinni. Ilyen szempontból még mindig a Tátra a nyerő. Viszont a 3 kormányzott tengely és az állítható felfüggesztés nagyon jó.
Megbízásból már csak a fahordás van, de az nagyon durva.
Először megpakoltam a hosszú fás kocsit 5 adaggal. Az első meredekebb emelkedőnél lecsúszott az összes. Felszedtem 3 szálat, természetesen félrerögzítette. Helyretettem, a többi szálat meg töröltem. Leszállítottam.
Második körben gondoltam viszek egy OS fa félpótot. A fatelep felé elakadtam a fáknál... Töröltem a félpótot, visszaállítottam a kocsit a garázsba. Harmadik körben más úton indultam el, de aztán árokban kötöttem ki elakadva. Visszaállítottam a kocsit, a pótot otthagytam. Negyedik körben megint a vanilla hosszú fa felszerelést használtam, mint először, de már nem pakolgattam semmit. Második kör így leszállítva. De már nehezen ment, mert lépten-nyomon elásta magát a kocsi. Alig akart haladni ott, ahol korábban gond nélkül átment.
Ötödik kör, ami még csak a 3. fuvar, fogtam egy Taygát, mert 51-es kerekei vannak. Kiszedtem az árokból az OS pótot. Míg meg nem pakoltam fával, nagyjából jó volt. De utána? Rémálom. Két helyen is elásta magát. Az egyiknél még sikerült kiszednem, a másiknál töröltem a pótot és a fát is, a kocsi meg ment a garázsba. És bezártam a programot.
Összesen 5 hosszú fát kell leszállítani. Durvák a körülmények.
Az első helyre viszonylag egyszerű volt bevinni. A másik kettő már nem ilyen egyszerű. És valahogy ki kell jutni a fatelep környékéről is.