A Tátránál pont azt vettem észre, hogy egy adag vasgerendával már jobban teljesít ugyan azon a saras szakaszon, mint üresen.
Az isteni xml szerkesztési képességed miatt te nem tapasztalod meg azokat a kínokat és örömöket, melyeket mi, földi halandók.
Nem tudom, hogy a 10. fázis hozadéka e vagy korábban is ilyen volt, csak pont most kellett elővennem, de Amur-ban annyit használom az L fokozatot, mint még soha, ha ott volt az L+. L+-szal képes lezötykölődni a nem rögzített árú. Emellett borulás veszélye is fenn áll néha. A betonlapokkal kirakott úton sérül a verda. Ha L-ben haladok, akkor ilyen nincs. Sokkal jobban le tudja követni a futómű a talajt és nem ugrál a felépítmény. Nincs sérülés és az áru is a helyén marad. A H fokozatot mindig is gyakran használtam. Ha H fokozatban haladok az aszfaltos úton, akkor soha nem sérül a verda. De nem csak aszfalton, földesen sem. Ha A-ban 3-as fokozat fölött van, akkor mindig kap a futómű aszfalton. Emellett gyakran H-ban gyorsabb a haladás, mint L+-ban és mégsem akad el, mint A-ban. Persze van olyan jármú, aminél nem olyan jó a H, mint a Tátráknál. Ott az a jó, ha 5-ösbe van. A motorerő és a kerekek tapadása miatt lassan haladva 5-ben sem terhelődik a motor, így nem vált vissza.
Ellenben egyes Azov-ok földes úton nem tudnak huzamosabb ideig 4-ben menni (5 nincs), mert elfogy a motorerő. H-ban sokkal egyenletesebb a haladásuk.