Ezt értem, de ez a játék grafikailag nem egy húha kategória, ezt még egy ps 3 is elbírná. Ha a ps 4 simán megbírkózott egy TLOU 2 minőségű/grafikájú játékkal ködök nélkül, akkor a SR esetében mi a gond? Én inkább egyszerűen egy helytelen ködöt létrehozni szándékozó programozói bénaságnak tartom ezt a megjelenítési formát. Ismétlem: a tőlem pár m-re lévő tárgyak ( házak, fák ) miért fakók, szürkéskék színezetűek? Meg vattaszerű pamacsok úsznak az alacsony légtérben. Érdekes, hogy nem sok, de van mod pálya, ahol ezt elhagyták...és a játék fut szépen. Ezért írtam lentebb, hogy válogatok, nem játszom a homályos verziókkal. Az a baj, az utóbbiból van több. Na mindegy ez van, a játék maga mindig is tetszett, csak lehetne emiatt sokkal pofásabb kinézetű game.