Bármelyik nem megvásárolható játékbeli dedikált felépítményű nagy nyerges félpótkocsit elhúzom, bármikor, bárhova. Most szerettek volna egy PICIT nehezíteni...
Azt úgy kezdték, hogy az a guriga önmagában 41 tonna. A pót cakk-pakk lehet úgy 47. De ez nem volt elég.
Csak a végére tettek két csörlő pontot. Azokat sem a szélére, hanem mintha a pontokkal harmadolták volna a pót szélességét. Magyarán, ha felborul, akkor az fel van borulva!!!. Csörlővel nem lehetett talpra állítani! Darut nem is próbáltam. Lehet, hogy daruzási pontja nincs is.
Mondom mi zajlik az én fejemben ilyenkor:
Oké, csináltál egy háromtengelyes pótot, hogy könnyebb legyen vele dolgozni. Ezáltal jobb lett a átlépő magassága. Mert bár a hasmagasság nem emelkedett, azáltal, hogy bekerült még egy tengely, lerövidült a vontatási pont és az első tengely közötti a távolság. Ez nagyjából rém egyértelmű mindenkinek.
A futóművet úgy állította be, hogy egy tengely is elbírja a súlyt. DE MIÉRT??? Akkor a mi a fisznek tettél be hármat?
És akkor még a teljesen észszerű kérdést fel sem tettük: Egy terepjáró teherautós játékba egy olyan eszköz, amit sík aszfaltozott úton is csak nagy gondoskodás árán lehet eljuttatni ából bébe. Hogy azt úgy hogy?
Némi számtologatás után... Lealkudtam 10 tonnát és picit játszottam a súlypontokkal. Ja, és egy normális felfüggesztést is kanyarítottam alá.
Ennek az egésznek semmi értelme nem volt, de amikor elvállaltam ezt a feladatot, akkor elhatároztam, hogy a nehezebb úton csinálom meg. Mehettem volna komppal is, tized ennyi vesződséggel. Akkor "megöltem volna a játékot."
Ezt addig gondoltam így, amíg először fel nem borultam. Akkor szembesültem azzal, amit már tudtam, mert megírták a játék fórumában, hogy nincsenek csörlőpontok. Az volt az első, hogy átraktam egy ugyanilyen formájú kéttengelyesről. Ekkor született az első dejó. De innentől nem volt megállás. Ha már belepiszkáltam... :-)
Utoljára szerkesztette: Jóózsf István, 2023.12.18. 06:25:11