A valóságban nagyon sok kocsit eszébe nem jutna az embernek a terepre vinni.
Van valami párocska, akik az erdő és fűrésztelep között furikáznak. Az asszonyka mindig felvesz, míg a férfi dolgozik. A múltkor elakadt az üres kamionnal a fűrésztelep egyenes, de saras terepén. Alig akartam elhinni, hogy ilyen van. Persze nem is off-road-os meg mud-os kerékkel közlekedik, mint inkább allterrain-nal.
Persze ott nincs az, hogy akkor haza kell szaladnod egy másik gépért, hogy kihúzd. A fűrésztelepnek vannak alkalmazottai nagy gépekkel, gyakran lánctalpasokkal, akik gyorsan tudnak segíteni. A kamion hátuljára amúgy felpakolt egy adag fát, a pótkocsira meg két adagot, ahogy István is szokta a moddolt pótokkal. Aztán a fűrésztelepen egy direkt erre a célra kialakított daruval felrakta a pótkocsit a kamionra.
Egy kavicstól szinte bármi felborul. Tegnap azzal hagytam abba a játékot, hogy a Bandit-tal egy kanyarban, üresen felborultam. Nem tudom mitől, belső nézetből vezettem. Ha a Twinsteer nem a kedvenced, ez még annyira sem lesz. Én mondjuk szeretem, csak óvatosan kell vele közlekedni. Erős a motorja, jó a daruja.
A Twinsteer-rel én négy fagerendát vittem, aztán az egyik kanyarban túl gyorsan mentem. Szerencsére a garázs közel volt, így kimentem egy másikkal, felállítottam és felpakoltam rá a cuccot és mentem tovább.
A FEMM és a 11-ben elérhető Kenworth viszont nagyon stabil. Azokat még nem borítottam fel.
A Zikz meg még stabilabb. Ott még soha nem is izgultam, hogy felborulna.
Szóval van néhány verda, ami tényleg terepre termett.