Sajnos vannak dolgok amikkel nem tudunk mit kezdeni.
A talaj dinamika nem egyszerű téma.....
A C&C is meg van,.... toltam is vele nem keveset.....
Azt kell mondjam itt grafikában ,már ami a talajt illeti már ott van.
Nyilván csak grafika ,"erőben" nem érezni ,de én már ezzel is viszonylag elégedett vagyok,meg úgy minden olyan 3d hatást kelt, épületek stb....ez is valami....
Kinézetre egy szántás teljesen élethű ,nyilván nincs alatta az ami a C&C alatt ,de ez van.....
Muszáj így hozzá állnom ,több dolog miatt is......játszani akarok a játékkal használni.
Tetszik a sok "újítás".... meg úgy összességében ennyire talán a 15 volt anno újdonság mikor jött a favágás,de most évszakok sokrétű talajművelés, rengeteg gyár, szállításra használható AI(nyilván még bugos) stb... összességében nekem bejön már most is a sok hibája ellenére.
Az a helyzet játék fronton ,ehhez hozzá kell szokni...
Miért is...a SonwRunner-nél, fél év után volt érdemben használható ,minimális mértékben hibátlan meg 1 év után...
Nyilván nem így kellene ezeknek lenniük de ez van....
Tolom a karriert már ,simán elmegy olyan dolgokra több óra mire rájövök hogy ez bugos .....a földeken használatos (ugye ez már az elődökben is benne volt ) AI segéd, katasztrófális....miket művel...ezen része rosszabb minden eddiginél,én segítek neki ,hogy haladjuk.
Fákat vágok a föld mellet hogy el ne akadjon ,nem téglaalapú földeken a fordulóknál segítek megfordulni de van hogy csak úgy megáll.
Kb. minta FS13-ban....
Sok gép eszköz bugos....de hát ez van "ezzel kell főzni ami van"