Hát errõl órákig mehetne a vita hogy melyik miben jobb de nincs sok értelme, én jómagam a lock on híve vagyok de nem csak a grafika miatt.A falcon nekem õszintén szólva bonyolult volt persze nem rossz hogy totál élethû az egész de nekem az nem jött be egyszerûen. A lock on azért jó mert nem túl nehéz megtanulni és még realisztikus is az hogy pl több gép van és hogy minden gépnél ugyan úgy kell használni a radart..stb qurva jó ötlet volt.Mármint hogy nem kellett minden géphez más bill kiosztást meg hasonlókat megtanulni.De pl nekem be volt kapcsolva az a funkció is hogy mutassa az ellenséget hogy hol van(piros vagy kék felirat felette),mert így nem kellett órákat keresgélni meg nehezebb volt eltévedni.Pl ebben a fc2.0-ban nekem nem ment igazán a10-el mert nem igazán tudtam megkülönböztetni a t-80-at a shilka vagy strela-tól pedig az baromira nem mindegy hogy mire dobok bombát vagy mit lövök ki elõszõr, pl a légvédelmet azt mavrickel szoktam jó messzirõl ki az a hülye aki berepül egy shilka szájába hogy legépágyúzza.A másik meg hogy A-10 vs Mig21 a kettõnek semmi köze egymáshoz nincs összehasonlítási alap mivel az egyik egy vadászgép a másik meg csatarepülõ az A-10 ugyan fordulékony de nem légi harcra lett tervezve ezért kísérik õket F-15c-vel vagy F-16-al , amúgy meg akár mig 29-est is le lehet szedni vele ha megfelelõek a körülmények,mivel a mig ugyan gyorsabb de mire megfordul addig az A-10-el be lehet ülni mögé szóval közelharcban azért az A-10-nek is van esélye.