Én se bírom ott beüzemelni, de pl. a FS2020-ban nagyon úgy néz ki, hogy működik, mert levettem 74%-ra és tök élesek a műszerfal feliratok ugyanúgy. Szerintem (!) az a baj, hogy az egész automatikus, ahogy a driverben is írja. Ha azt érzékeli, hogy kisebb felbontással jön a kép mint a natív akkor dolgozik. De a steamben eleve a VR felbontás teljesen idióta, pl. a reverbnél a 100% 3160x3096 amin nem a reverb windows felbontás. Videóban magyarázták, hogy ez állítólag a TFT valós felbontása amivel még trükköznek, cropolódik és úgy lesz belőle végül a 2160px. Nekem ez eléggé sántít, baromi nagy a különbség, de ha mondjuk a win azt mondja 2060 a natív akkor hiába veszem vissza a steamben, vagy még mindig nagyobb lesz vagy nem jól méretez fel. Na a lényeg, steam alatt nekem se vette.
Próbáltam a mókolt openvr.dll -t, amivel valóban lejjebb vette a felbontást de azt se észlelte a driver, mert a minőség ugyanaz marad.
Szóval még dolgozni kell ezen , valószínűleg a steam és amd oldalán egyaránt. DE az fs2020-ban ahogy mondtam szerintem(!) megy, mert a szaggatás csökkent a kép szép, még megnézem extrémebb beállítással (50%), csak tegnap a steam-mel baxakodtam egy csomót és elment vele az idő.