Nah' szóval leírnám tapasztalataimat az OpenXR használatával kapcsolatban. Letöltöttem ezt a csodát, ami mindössze 3 fájl. Ezt be kell illeszteni a \bin mappába. A DCS fórumon azt írták, hogy repair/újratelepítés/metashader törlés kell hozzá. Nos én egyiket sem alkalmaztam, mindent úgy hagytam ahogy van, tekintve a sok beállítást, MOD használatot, stb. Úgy voltam vele, ha így nem indul, hát nem indul, hagyom a francba. Láss csodát, tökéletesen működik, egyedüli feltétel az ipd 1,0-ás beállítása a játékban, e felett ugyanis anomáliák jelentkeznek a képalkotásban. Se baj, az OpenXR Toolsban minden beállítható. A custom render scale elé be kell tenni a pipát és a csúszkával tudod szabályozni a rendert. Ott a lehetőség a Motion reprojectionra is, bár ezt nem ajánlom egyelőre, szétesik tőle a kép, nagyon zavaró.
A Motion repr. később javítani fogják.
Végül úgy értem el a tökéletes használatot, hogy a csúszkát 70%-ra állítottam be, a játékban meg a 2xmsaa használatát.
Így szinte mindenhol megvan a 90 fps, ha kicsit visszaesik sem porobléma, nem annyira zavaró a kép töredezettsége mint a SteamVR használatakor.
Élesebb a kép! Ne kérdezzétek hogyan, a technikai részleteket én sem tudom, aki akar utánaolvas.
Sokkal jobban olvashatók a müszerek, jobb a követés és úgy általában jobb az egész mozgás közben.
És a betöltő képernyő nem remeg, már ezért is megérte váltani!
Valószínűleg az ED programozói is rámozdulnak, állítólag már folynak az egyeztetések, szóval jó lenne ha natívan bekerülne a játékba a támogatás, már csak azért is mert a VR felhasználók többsége a WMR vonalon játszik. (Reverb G1-G2)
Én maradok ezen, a Steam nyűgjei feledés homályába vesznek.