Ez csak ugy szembejött és elgondolkodtam, hogyha a DCS ilyen szinten van leanimálva és lemodellezve akkor miért nem lehet a sérüléseket megoldani, hogy csak azok a részegységek és funkciok hibásodjanak meg amiket találat ért és csak azon az oldalon vagy amire hatással volt? ÉS ne ilyen random vagy jobban mondva mindig ugyan olyan tüzgomb legyen a vége a sérülésnek , ráadásul ugy ,hogy mindig a 2 szárnyvég leszakad majd tovább és erösebben ég mint a törzs amiben az üzemanyag nagyrésze van vagy a WW2es gépek nagyrészében csak ott van.,
A másik egy kicsit más téma, de a következő vagy a mostani OB-ban javitották az automata leszállito rendszert az F18/14-esnek.
És csak ugy kiványcsivá tett, hogy a mai modern gépek már mind digitális vezérlésuek akkor miért kell a pilotának még mindig "fürészelnie" a gázkarral leszállás légitankolás és más precizios manövereknél és miért nem a számitogép végzi.
Teszem fel, a leszálláshoz az optimális sebesség a 180, most érzésre tologatja a pilota ide oda a gázkart, hogy fenntartsa ezt, nem lenne egyszerübb, ha a gázkarral csak a kivánt sebességet állitaná a pilota és a többit elvégzi a háttérben a komputer, a bejövö adatoknak megfelelöen ad gázt vagy elvesz , hogy fennmaradjon a sebesség. DE idevehetnénk akár a megfelelo siklöszög fenntartását is leszállásnál
Légitankolásnál meg akár a tankertől is vehetné a jeleket, hogy mennyivel megy és ahhoz igazodna,