Pontosan szimulátorrol beszélunk, de a sárülésmodell semmivel sem másabb mint egy árkád game. Nem csak fekete fehér sérülés van mint jelenleg.
Vagy felrobbansz vagy sértetlenül hazatérsz. nagyon ritka esetbe vannak csak minimális sérülések amik csak késleltetik azt , hogy felrobbanj.
Elmondanád, hogy ha valoságban repülnél egy gépet akkor mi alapján tudnád meghatározni, hogy egy rakéta hogyan fog viselkedni? ha minden inditási paramétert betartasz és mégsem talál akkor mire fogod? vagy ha a játék a szkriptelés miatt mondjuk 10 bol 7szer talál ,de ha a valos számitások alapján meg csak 6x kéne akkor menynivel vagy elörébb ?
A játék alatt márha repülnél ,gondolom sok hátrány ér emiatt , hogy nem a valos számitással lösz ki egy rakétát és csak srciptelve lesz ahhoz nagyon hasonlo végeredmény vagyis az, hogy az inditási paraméterek alapján megnyomhasd az inditogombot és eltalálj vele egy másik gépet? ÉS rajtad kivul hány ember akad fenn ilyen nuanszokon? mert igen lehet hova fejleszteni, de sérülés modell nélkül az sem érne semmit. Mert hiába lenne közelségi gyujtos repeszhatás ha mindenképp csak felrobban a gép leszakad a két szárny és kigyullad?
Ezzel szembe, ha javitanak a sérülésmodellen akkor nem minden találat lesz halálos és adna egy ujabb mélységet a gép kezelésébe, most hányszor kelett használni akárcsak a tűzoltó rendszert repülés alatt vagy ,hogy a sérülés miatt át kell szivattyúznia az uzát és emiatt kitrimmelni?
Vagy egy hajtomuvel hazarepülni ? esetleg légi inditást csinálni?
Egy sérülésmodell nem csak anynit tesz mint ahogy te elképzeled, hogy na akkor majd mindig másképp robban fel a gép és akkor le van tudva, minek erre annyi időt pazarolni. a valóság az, hogy itt az alapokat is van hova fejleszteni és sokkal nagyobb a tér a fejlesztésre mint az IR rakétádnál , hogy más legyen a találati arány .