Képtelen vagy megérteni az erőforrás korlátokat, hogy mennyi pénz és idő költhető el egy modulra. Erre jössz a végén megint egy irreleváns dologgal. Írj a fejleszőtnek, oszt hajrá.
A túlélhetőség eldöntéséhez nem kell animáció, az ejection paraméterek alapján egy egyenlet is kidobja az eredményt. Óccó, gyors.
Megjegyzem attól, hogy a pilóta túléli a kattintást, abból hogyan vezeted le, hogy ki is lesz mentve? ---> Végtelenbe tartó fejlesztési spirál egy olyan játékban, ahol még körökre osztott DC sincs. Amit a Tornado 1993-as, vagy a Falcon 3.0 1991-es szintje lenne.
Tehát egy olyan dologhoz álmodsz egy feature-t, ami nincs is. 3 vagy 4 éve dobták be, hogy "készül". Azóta 0 screenshot vagy bármi, hogy hogyan nézne ki egy DCS DC. Kb. úgy tűnt el az egész, mint ahogy az arcade változatának a trailerét is eltüntették, aminek anno megjelenési dátuma is volt asszem.