azért érdekes, hogy mindig az erőforrással jöttök ha valami ötletet mondok amin még lehetne javitani , miközbe a 15 évi fejlesztés alatt 3x váltottak grafmotort és kb 10x nagyobb lett a gépigénye a játéknak és vele egyutt a hardverek is nagyobb teljesitményuek lettek. biztos nem lett volna idő és erőforrás arra , hogy szintre hozzák egymással a dolgokat .
És mintha azok nem számitanának eröforrás igényes dolgoknak amik benne vannak a játékban ,de a nagy többség a felét se használja ki belöle, de attül még fogyasztja a gépét.és mégcsak nem is látszanak közbe.
miközben vannak olyan részei a játéknak amik még a lockon ota nem válltoztak érdemben vagy megragadtak azon a szinten amikor az elsö FC modul a szu25T bejött sérulés modell terén. vagy épp visszafejlödtek, mert még olyan sérülést se nagyon látok más modulokon mint azon .
ahogy irtam is, hogy a legaprobb csavarig lemodelleznek egy gépet, de nem képesek legalább egy olyan állapotot modellezni ahol legalább nem csak 3 darabra esik szét a gép hanem mondjuk 10re.
A WW2es gépeknél elvileg bevezettek valami uj hitboxos dolgot, de azopta se látom, hogy olyan nagy lenne a változás , mert mindegyik egyből ugy ég mint a rongy.