Megmondom õszintén a mûszerfalra és a fegyverekre rá sem néztem eddig.
A repülési tulajdonságokat, AI-kat és az általános grafikai lehetõségekeket vizslattam ezidáig.
Ami nagyon gáz, az a játék alatti ATI/CCC állítgatás közbeni halál és ALT+TAB -ra történõ dcs.exe lefagyás Full Screen beállításnál :(
A HDR az égen szép, egyébként meg szubjektív módon, de nekem nem tetszik.
Túl "ködös" minden és a gépek pedig túl fényesek.
Wittmann-nal ellentétben viszont én játékon belül állítom az élsimítást ATI 10.10 driver mellett.
A CCC-ben, kezelt alkalmazásra tettem amit lehetett.
Medium beállításokkal már elfogadható az FPS, de a lentebb leírt Graphics.cfg variálásokkal akár High beállítás mellett is jobb eredmények érhetõek el.
Még egy fontos dolog:
Mivel a Varacskos 12db ! 2048*2048-as skinnel dolgozik (ami ugye 3db 4096*4096-os skinnek felel meg), ezért már a fél gigás graf kártyákat is kiüti ha egyszerre 2 vagy több Varacskos Skin is játékba kerül.
Valószínûleg 1 és 2 gigás graf. kártyákkal nincs ilyen gond.
A DCS-Kamovnál pl. a Blackhawk 4096*4096-os skinjeibõl ha kettõ játékban volt, a második skin már csak "szellemként" látszott (a közös skinek látszottak csak: rotor, fülkebelsõ stb.).
A Varacskosnál javítottak: nem "szellem" skint ad a játék, hanem az összes különbözõ skin-t egy skinnel jeleníti meg ilyenkor: a legelsõvel a listából.
Szóval ha Valakinek ezidáig problémái voltak az A-10C bõrökkel, de kiváncs rájuk és meg szeretné nézni õket, akkor a következõket javaslom:
Mission editorban 1 db A-10C berakása a Fekete-tenger közepére bármelyik skinnel. Látszani fog a Bõr és Ott igazán jó lesz az FPS is:)
Ami tetszett: (csak) az új modelleken a fények/lámpák már nagyobb távolságból is látszanak. Éjjel tök jó !
Ami gáz: összes verziójú F-15 törzs alatti pilonok, F-16 és F-18 szárnyak alatti pilonok beállításai ugyanolyan xarok.
Az A-10-esek duál indítósinein lévõ Sidewinder beállításokat ugyancsak elbaxták. Majd próbálom javítani.
Kár, hogy a ModelViewer nem mûködik az .edm fájlokkal.
Ha valaki tud megoldást a dologra vagy valamiféle plugint a ModelViewer-hez az szóljon :)
CBU-97 repmodellje ugyancsak xar. <-- Ez egy nagyon intelligens és összetett rendszer. Kétlem, hogy valaha is lesz belõle egy rendesen mûködõ fegyver.
AI: hát ez a távolabbról kísérõs wingman az jó is meg rossz is.
Jó mert realisztikusabb, rossz mert buta és leszállásnál nem talál meg a Final-en, csak kígyózik alattam jobbra meg balra :D
A legnagyobb gáz, hogy pl. AI F-16 géppárnál a kísérõ csak pont a kifutó küszöbnél érte utol a vezért, így a betonon szépen lekoccolták egymást :)
Repülés: hát az oldalkormány az elég furcsa, nehezen hiszem hogy ilyen a valóságban, de a fene tudja. Nem szabad belépni teljesen :)
Tetszik, hogy külön fékezhetõek a fõfutók. Szépen meg lehet fordulni helyben a Vinson-on :)
Egyébként meg kezes jószág. Teljes feltöltéssel és fegyverterheléssel simán lehet felszállni és leszállni, csak idõben el kell emelni az orrfutót és a lehetõ legkésõbb letenni. Az a leggyengébb láncszem.