Véleményem szerint túl sokat áldoznak fel a grafika oltárán. Õszintén, a videó készítõkön kívül kit érdekel, hogy 30, 60 vagy 90k polgionból az A-10 odell max LOD-on? Ez hardocre szim. A hardcore szimes meg a kabinból játszik, ahonna gyak. semmi nem jön le abból, hogy hány poligonos a gép, csak közeli kötelézesnél, ami a játékidõ elenyészõ része.
Én fele ilyen szép grafikával is meg lennék elégedve, ha kbírná azt, hogy pl. ne legyen állókép, ha max. FOV táján becsapódik 6-10 nem irányítatlan rakéta. Az FPS zabáló és ricegtetõ hangokat lecserélték már végre?
Az is jó lenne, ha kibírná azt, hogy 200+ földi egységet, és 30-40 helit / repcsit és rakétájukat mozgatna.
A textúraméretekkel is kegyetlenül el vannak szálva. Ismerek olyan skinerreket akik fele / negyed akkora tettúraméretbõl is csinálnak ilyen szép gépeket. Persze ahhoz tudás kell, mennyivel egyszerûbb megnövelni a textúra méretet...
A sok erõfeszítés legalább egy féldin hadjárata kellene, hogy fordítódjon.