A bevételi adatok szerint sosem a jó sztori adja el a filmet, hanem a körülötte lévõ hype. Az éves bevételi listák élén folytatások vannak, utána pedig remake-ek. A siker érdekében egy olyan világot kell teremteniük, amely vonzza a közönséget, és szerethetõ, már a trailerben is eladható karaktereket kell felmutatni. Onnantól kezdve már mindegy, hogy rossz-e a film, ha a látvány, hangulat és fõszereplõk megveszik kilóra az embert. Illetve az alapszituáción lehet még érdeklõdést kicsikarni, de többnyire annak is klisé lesz a vége.
A SasSzemben alaptörténetében pedig sokan felfedezhették Orwell 1984 c. könyvét, amire eléggé hajaz, ami pedig felkelthette egyesek érdeklõdését, a Disturbia pedig Hitchcock egyik legjobbjára, a Hátsó ablakra hajaz. Az Emlékezz rám c. filmet Pattinson-on kívül semmi nem tudta eladni, bár szerintem az bitang jó film, én tudom ajánlani.