" figyeltünk a rajongók, kritikusok véleményeire, javaslataira kulcsfontosságú területeken és mostmár szándékosan és egyértelmûen a szim kategória felé irányítottuk a hajót, hiszen az NFS franchise meglehetõsen sokféle stílusra nyitott.
Szóval, egyértelmûen a többi szimulátor ellen indulunk harcba. "
" EG:
Nemrég beszéltünk Patrick Sölderlund-dal is, õ pedig azt mondta, szerinte piacvezetõvé válhat a Shift a valódi szimulátoros kategóriában, megverve a Gran Turismo és Forza sorozatokat a saját súlycsoportjukban. Mint a Shift készítõje, meg tudod mondani, hogy ezt miként tudjátok megvalósítani?
AT:
Jelenleg az a két játék ennek a piacnak az alappillére. Amikor azon törtük a fejünket, hogy mit akarunk csinálni, tudtuk, ez nem a számok játéka lesz. Nem fogunk ezernyi lényegtelen autót bepakolni. Mindkét játék, számomra, olyan mint egy enciklopédia. Van ezernyi autód, pályád, meg minden, és az egész játék csak arról szól, hogy pénzt szerezz új autókra, majd pénzt szerezz új autókra és így tovább. Olyan „darálás” az egész. Mintha bélyeget gyûjtögetnél.
De nem ebben van a szórakozás. Az a kormány mögött van, az érzés, hogy a határon vagy, hogy az autót annak korlátaira taszítod. Olyan autókat kell beválogatni, amelyek lényegesek és király vezetni õket "