Mitsu EVO: JA - az EVO VI (taxi 2) igen agilis és nyers vóóót és azóta csak a tömegnövelés megy, így lassabb
Subaru Imp: NYET - elõször 2.0, majd elõgyüttek a 2.5 l motorral, ami gyorsabb nyomatékosabb, de sajna ott is vóóót tömegnövelés :(
Honda: JA - meghalt anno a designerük és punnyadnak. Csúnyák az autóik és lassúak. Az NSX, S2000 motorikusan elég régóta kb ugyanaz, mint 10 éve. Integra nincs, CRX Vtec, Accord Type-R nincs, helyette van Civic Type-R, meg accord Type-S, meg CRZ, harmatgyengék mind viszont faszául környezet gazdaságosak.
Nissan: NYET - R34 után az R35 brutál elõrelépés. Itt egy kis személyes érzelem: Az egyetlen és kizárólagos autó, ami nálunk mindent visz. Impet, EVOt csukott szemmel, és a vele azonos árban lévõ BunkóulMegyekWazze M3at agyonveri, a kétszer annyiba kerülõ Porsche Turbo-val autópályán együtt, városban meg röhögve megy el mellette.
Mazda: NYET - Rx-8 röhej. RX-7 Mo-on nem kapható, viszont Kalányos Iramos #161 szériában jóval agilisebb, mint az általad linkelt elõd. Mx-3 anno is lassú V6-os volt, ráadásul nincs utódja
természetesen mondanom sem kell, hogy SZÉÉÉÉÉRIA AUTÓKRÓL van szó,
megelõzve a Böszme Józsikák "deháténmááááláttamezeeeeeeeerlóerõsmittudoménmitis" bemondásait
szóval valamire O.K., amit mondasz, valamire nem annyira ;)