Igen, én is az LP640-el tudom a legjobb idõket futni, pedig irányíthatóság szempontjából a Gallardo jobban tapad, de az lassabb is kicsivel. Ami a legfontosabb - mindamellett, hogy piszok jól gyorsuljon az autó - az a fékidõ! Nagyon nem mindegy, hogy milyen gorsan tud lefékezni a verda, mert azzal nagyon sok értékes másodpercet lehet nyerni. Amire felfigyeltem az, hogy hiába ír egy autónál kisebb fékidõt, mint egy másiknál, nem feltétlenül tudok megállni vele gyorsabban. Nem tudom, hogy ez mitõl van,m sokszor az az érésem, hogy az autó pontszámai (gyorsulás, fékidõ, irányíthatóság, stb) megállja a helyét a pályán! Az irányíthatóság is hmm. Sokszor a 6-os irányíthatósággal rendelkezõ autót jobban lehet kezelni, mint a 8-ast.
B-s kategóriában a legélvezetesebb a versenyzés, azt szeretem a legjobban, és megfigyeltem, hogy B kategóriában az autó nagyon jól irányítható, nem csúszkál, A kategóriára váltva pedig mintha vajon mennék vele. Pedig ugye amikor rápattintom az ûber átalakítást, akkor kap 46 db légterelõt, amivel ugye a leszorítóerõnek is meg kéne nõnie, s bele kellene tapadnia az aszfaltba.
UI: Az RX7 és a Supra az egy állat, mindkettõ veszett vad, szörnyeteg. !!!!!! Embertelenül megváltoznak az értékek, mindkettõ végsebessége 350 fölé kúszik és a gyorsulásuk is piszok jó lesz. Most ezt a kettõt fogom tesztelni.