Sikerült beállítanom a kormányt, de a Logitech profilon változtatnom kellett, mert az "enable centering spring in force feedback game"-t muszáj voltam bekapcsolni, ráadásul 132%-ra venni. Tudom, hogy mindenhol az olvasható, hogy ki kell kapcsolni, de akkor egy vicc lesz az irányítás, abszolút nem olyan (de még csak meg sem közelíti a valóságot), mert a való életben is középre húzza a kormányt kanyarodáskor, illetve utána. A másik nagyon durva dolog az, hogy a kanyarodási segédletet is be kell kapcsolnom a játékban, mert, ha ki van szedve, akkor az autó akkor is ide-oda inog, ha egyenesben megyek, az meg egy vicc. De azért érdekes, hogy l. a wtcc2-ben ezeket a beállításokat használva úgy, hogy a játékban minden segédletet kikapcsoltam, kis gyakorlás után nagyon is realisztikusan lehet száguldani, s nem billeg az autó össze-vissza, mintha valami vajon csúszkálna. Hát ez marha nagy különbség. Szóval sejtettem én, hogy a játékkal lehet baj, mert pl. egy Lamborgininek nem kellene 100-150-nél jobbra-balra csúszkálnia, azért annak igencsak van tapadása, de a többi autónak is. Azért várom azt a beígért patch-t, de attól égnek áll a hajam, hogy az élsimítás benne van a patch-ben, de kiveszik, nehogy jobb legyen a konzol változatnál????? Hát ez most komoly??? Ha ez igaz, ilyen a mesében sincs, megérdemelnék, hogy ezentúl senki ne vegye meg a következõ NFS részeket. Nekem már a HP is furcsa volt, hogy kihagyták az élsimítást, s patch-el sem orvosolták.
Hogy lehet ide nagyobb képeket beszúrni? 200k-s képet mondjuk, de ne úgy, hogy sms-t kell küldenem ahhoz, hogy VIP legyek...