Szvsz a Most Wanted nagyon jól sikerült játék volt, én a mai napig szivesem veszem elé és játszom vele... Az Underground 2 is jó a mai napig, abban leginkább a tuningolási, testreszabási lehetõségek tetszenek.
Aztán a Carbon-ban már ott volt az ú.n Autosculpt funkció ahol már kényünk-kedvünkre szabhattuk és formálhattuk az autónak szinte minden porcikáját, késõbb persze a Pro Street-ben ez a funkció továbbfejlesztésre került és már nem csak a kinézetet változtatta az autosculpt hanem az autó menet dinamikáját is... leszoritóerõ, stb, stb...
Ha ezekebõl az ötletekbõl összegyúrnának egy játékot aminek van egy minimum Shift szintû grafikája akkor meg lennék elégedve. Sõt ha lenne benne multiplayer akkor az már hab lenne a tortán. Persze online NFS-nek most ott a World de az még igencsak beta, kissé kiforratlan de alakul, és egyre jobb...
Persze én most csak filozofálok errõl, egy autó szimulátorról hangsúlyozom hogy szimulátor és nem arcade jellegû mint az NFS részek túlnyomó része...
MW-ben meg Carbon-ban tetszett a rendõri üldözés, U2-ben a testreszabási lehetõségek tárháza, Pro Street-ben már az tetszett hogy elszakadt az utcai illegális versenyzés világától és inkább a pályára koncentrált a játék, plusz itt került be a törés modell is, ami egy újabb pozitivum volt számomra. Shift-ben a belsõ nézet az ami nagyon tetszik NFS-ben ez is újdonság ugyanis eddig nem volt és szerintem ez nagyon hiányzott. Ugyanakkor a készitõk jobban odafigyelhetnének a fizikára és erre több gondot kellene forditaniuk, hogy az autók irányitása valósághûbb legyen kormánnyal.. vagy billentyûvel akár, bár szvsz ezeket a kaliberû autós játékokat inkább kormánnnyal érdemes játszani...