Pont hogy nem. A single, karrier elsõdleges szempont volt mindig is ami változatosan! bemutatja a játék minden szegletét erényét tartalmát, kihívásokkal ötletes versenyekkel és elérendõ célokkal. Shift sosem szólt a multiról. Sablon multi amúgy van mindben több s kevesebb sikerrel, de aki kompromisszumok nélküli multiplayert akar az úgy is a multira készült szimekkel játszik mint pl LFS, netkar, rfactor, iracing.
Nem sok konzolos ótós játékkal játszhattál, ahol vért kell izzadni a jó eredményekért, mert az árkéd játékok álltalában reflex játékok is, ami sok gyakorlást és kitartás és hiba nélküli játékot kíván. Visszamehetünk a játéktermi klasszikusokig, ha láttál is egyet akkor tudod mirõl van szó.
Nem tudom honnan veszed hogy a játékokban nincs multi ( konzol játékokról kár beszélni, mert a piac 80%a multiplatform a maradék konzol only játékok nagy részében is van multi... egyes játékstílusokban nincs ahol sosem volt és nem is lesz ).
Sok hülyeséget írsz a továbbiakban, aminek semmi alapja és realitása nincs. Fiatalabb játékosok ugyan úgy vannak pécén is mint konzolon. Ha felmész Csézni belebotlasz rikácsoló tizenéveskbe bármikor. Ebbõl leszûrni nem lehet semmit, pláne a géming a fiatalabb korosztály hobbija. Mi idõsebbek 25-30+ nyilván akkor kezdtük el szinte amikor bejött ez az egész géming így alkotjuk az "öreg" rókák elsõ generációját és nyilván akik késõbb kezdték azok fiatalabbak.
Ótós multi publikon minden platformon ugyan az. Sok a hülye. Aztán ott vannak kik billel játszanak és persze hogy bénán megy és kilök. Elég sokat WTCCztem pécén, de a publik versenyekbõl ritkán sült ki valami komoly dolog. Multizni ismerõsökkel kell autós játékba akik kb egy szinten vannak, egyforma perifériákkal ( kormány ) és érzékekkel ahhoz hogy rendes versenyeket lehessen futni és korrekt módon harcolni.