Attól hogy szim lesz valami, nem fogja elveszíteni a vevõket, ha a marketing és a játék megfelelõen van tálalva, kitalálva.
kell egy elite mod, ami most is lesz, aztán akinek az sok, az kapcsolja ki, állítson a segítségeken és máris szórakoztatóbb lesz.
a kocsi alapvetõ jellemzõit és képességeit nem tudják elrontani a SHIFT2-ben, az adott. egy szim ereje a járgány és a vezetési élmény (FFB) részletességén múlik elsõsorban. itt nyilván nem dolgoznak annyit egy autón, mint az rF2-ben vagy a netkarban, de ezeket az apróbb különbségeket, még én, "szimes" is, nem is biztos hogy észrevenném (ha pl nem ültem még soha XY BMW-be más szimulátorban...)
Amúgy meg mindenkinek ugyanaz a járgány adott, ha megfelelõen lehet vezetni, a kavicságy tényleg kavicságy, a törés tényleg törés, a gumi majd egyszer tényleg kopik és etc, akkor a feltételek úgyis mindig ugyanolyanok, ha könyebb valamit vezetni azt a másiknak is könnyebb, DE NYERNI és a másikat MEGVERNI attól még ugyanolyan nehéz lehet.
Nézzünk pár példát, a Shift2-ben lesz pár brutális járgány. pacik meg ilyesmikre gondolok..
az iracingben meg van a Skip Barber. Nos annak a kocsinak tulképp bármikor padlót lehet nyomni, nem forog ki. a Shift2-ben egy komolyabb, erõsebb járgányt viszont valszeg nehezebb lesz elvezetni komoly szinten, komoly idõeredmény céljából, mint az iracingben egy alapjárgányt.
Szóval hiába vérszim az iracing, ott is lehet pöpecegyszerû autóval versenyezni, meg a Shift2-ben is lehet olyan autót találni, hogy a fülem kettéáll, ha összedobok mondjuk egy olyan idõt, amivel benne vagyok a legjobb 100 idõeredményben a földön...