"Igazság szerint, ha lenne Európát behálózó gyorsvasút hálózat"
Ez mar keszul. Jelenleg Becsben a westbahnhof-ot epitik at e miatt. Ha elkeszul, akkor Londontol Becsig lesz gyorsvasut. A legtobb ember szamara pedig Europa nagyjabol veget is er az osztrak hatarnal. (a tervek szerint Pozsony, majd Budapest jonne a halozat kovetkezo elemekent, le egeszen Gorogorszagig)
Viszont az elektromos repuloknek van jovojuk. Egy ducted fan alapu elektromos hajtomu pont ott van teljesitmenyben mint egy mai utasszallitokon hasznalt turbofan. Energiaforrasnak pedig ott vannak az uzemanyagcellak, amikhez nuklearis energiaval lehet meg a foldon uzemanyagot eloallitani. A masik alernativa a szintetikus szerves uzemanyag vizbol es legkori szendioxidbol szintetizalva.
Az elektromos motoroknak igazabol nem itt, hanem a helybol felszallo gepeknel lehet jovojuk. Egy turbogeneratoros jarmu 4 ducted fan emelo hajtomuvel tokeletes repulo auto lenne. Itt az elektromos hajtaslanc lehetove tenne a gep mechanikajanak az egyszerusiteset es a villanymotorok gyors reakcioja javitana a toloero alapu kormanyozhatosagot. A megoldas mar evek ota letezik, bar anno az X22-esnel meg mechanikus eroatvitelt hasznaltak.
A cikkben leirt kiserlet arra jo, hogy bebizonyitsa, hogy van ertelme alternativakat keresni es szinte barmilyen uj alternativ megoldas bevalhat a gyakorlatban ha eleg idot forditanak a fejlesztesere.