Kíváncsi leszek, hogy mi lesz a Moore törvénnyel ellentétes hatású Blinn törvénnyel, ami meg azt mondja ki, hogy a gépek gyorsaságával párhuzamosan nõ a felhasználói igény növekedése, így a gépek kihasználtsága állandó.
Pl. 3D renderelésnél ez úgy néz ki, hogy ha 95-ben valaki elõállt volna olyan kéréssel, hogy párezer fotoreal szõrös figura rohangásszon egy fûvel vastagon borított mezõn, akkor pofán röhögték volna, ma meg megkérdezik, hogy mennyi legyen közülük a csíkos. Ma ha azzal jönnél, hogy ugyanezt szeretnéd IMAX 3D-ben lehetõleg holnapra, akkor elküldenének a sunyiba, pár év múlva valszeg nem lesz gond. Azaz a 3D renderelés esetében az 1 framere szánt renderidõ nagyjából állandó (pár óra) és a nagyobb számítási teljesítményt komplexebb látványokra fordítják.
Hasonló jelenség látható az otthoni számítástechnikában is. Pár éve még a 320x200 videó cd-rõl lejátsszása volt a csúcs, ma meg 1080p HD-t tudsz valós idõben streamelni.