Nodepláne nem kell pénz a fejlõdéshez. 20-ig egyáltalán nem.
- Veszel egy griffsárkit ez 25 gomba, amit email visszaigazolással meg is kapsz az elején automatikusan. Ez így 50%-al gyorsabb fejlõdés 14 napra.
- Elég ha gyorsan lépsz szintet és 10tõl/20tól kazamatázol, illetve felveszed ami küldikbõl esik.
- Sok apró küldit kell csinálni (sok küldi több bónuszt is ad, bizonyos számonként), amikbõl így jobban esik gomba, azt beteszed kalandvágyba és fõleg az exp-re mész, vagy vegyesen, jó exp, jó pénz.
- Minden pénzt betolsz a céhbe, így két kari is fel tudja húzni a céhet 20-ig olyan 20-30% jöré exp és pénz is. Ha többen vagytok értelemszerûen jobban is megy.
- Ha nagyon elhúznak tõled a szörnyek, akkor megállsz pénzt termelni és fejlõdsz kicsit, de erre a legritkább esetben lehet szükség 20-ig.
- Mindig arénázol is, amikor csak lehet, mert esik pénz is és aréna gyõzelmekért fejlõdsz is bizonyos számú gyõzelmeknél.
- Kazamatázni amikor csak lehet, jön exp, pénz (amit betolsz a céhbe) és tárgyak.
- Alacsony szinten nincs értelme tárgyakat venni, mert alacsony szintû szarok és pár óra alatt kinövöd õket.
- Alacsony szinten KEVÉS pénz esik, magas szinten egy 2x10 órás melóból több eshet, mint amit addig kerestél napokig.
- Sose legyen nálad pénz, mindent tolj be céhbe, csak úgy arénázz.
- Minden nap 2x10órát dolgoztatod a karidat, pénzt meg tolod a céhbe.
- Sok melóért is lehet fejlõdni, mert mind a munkaórák, mind a megszerzett arany után kapsz plusz képesség pontokat bizonyos számonként.
Ha így eljutsz 20 fölé, ott opcionális pihenõ, majd uccu neki újra tovább. Lényeg, hogy jól használd ki a 14 napos griffedet, mert sose lesz többé rá gombád. Ha kimúlt, jöhet a kéktigris, egy gombát úgyis fogsz rá találni.