Édeskeveset sem érdekel, hogy bármely kollega kit és miért buktat meg! A szavak/fogalmak értelmezhetõsége nincs kõbe vésve, a folytonos egyet jelent az egységes mást, mig a homogén megint mást, legalábbis számomra. Minek alapján állitod , hogy pl. a 20%-os kihasználtság kapitális baromság? Érdekes, mintha néhai Szentágotai professzor is baromi marhaságokat állitott. Arról nem is szólva, hogy mivel min.2-2,5x olyan idõs vagyok mint te, pontosan tudom, hogy mennyit tudtam akkor amikor veled egy idõs voltam, és mennyit tudok most! ergo, még mindig abból a +-ból gazdálkodom, ami eddig felhasználatlan volt! S mivel néhai mentorom 99 éves korában is folyamatosan tanult, új könyvet irt és 90 éves kora után ismerkedett meg a Pc-vel, ez csak megerõsit benne! Azok akik kétségbevonják, azok a lexikális ismeretek ellenségeinek a táborába tartoznak. Õk azok, akik rettenetesen féltik agyunkat a túlterheléstõl, s mindent a gugli és a net, vagy a nyomtatott források felhasználásával akarnak boldogulni! Látom besoroltál közéjük. Mitõl lenne pökhendiség az, ha rápiritok egy arcátlankodó/személyeskedõ valakire? Csak egyszerüen helyedre tettelek! Mint láthattad nem érintõlegesen, hanem ténylegesen foglalkoztam/om összehasonlitó anatómiával, ember bonctannal és funkcionális anatómiával, sõt biomechanikával és sportélettannal is! Gondolod, hogy ezen kurzusokra készülve, ezek megirásánál nem kellett elmélyülnöm a neuronok szerkezetében és mûködési jellegzetességeiben? Ami meg a tanáraidhoz való viszonyulásod illeti, másod diplomásként tudhatnád, hogy nem nekik tanulsz, hanem magadnak! A rossz tanártól is lehet tanulni! Minimum annyit, hogy hogyan nem kell oktatni/magyarázni/viselkedni! Ebbõl általánositani nem célravezetõ. Egyrészt mert annál kell levizsgázni, aki adva van, másrészt mert mitõl is lenne másként mint az egyetemeken kivüli életben? Ott is van jó/rosz vezetõ, alkalmazott. Summa summárum, jó lenne végre befejezni a személyeskedéseket és viszatérni a fõtt/sült kaja jelentõségéhez abban, hogy azok vagyunk amik!