Sajnos éppen nincs nálam az anaglyph szemüvegem, de mázli, hogy nem vágták le a kép oldaláról az átfedési hibát.
Ott egyértelmûen látszik, hogy semmi mást nem csináltak, mint az elõtérben lévõ autóra által elfoglalt területre egy perspektivikus torzítás korrekciót alkalmaztak.
Ez szép, meg jó, meg értem, hogy olcsóbb, mint újraforgatni a jelenetet helyes bázistávolsággal, de kell hozzá egy ilyen egyértelmûen komponált kép.
Egy összetettebb jelenetbõl szinte biztos vagyok benne, hogy nem lehet értékelhetõ eredményt kihozni, fõleg, hogy mozgókép.
Ahhoz folyamatosan animálni kéne a torzítás korrekciót, ami teljesen természetidegen jelenség (pl. mintha hepehupás síküveget huzogatnának elõttünk)..
Az, meg, hogy miért a módosított képet választották legtöbben egyszerû: nem vagyunk hozzászokva az anaglyph látáshoz, így, ahol kevésbé jelentkezik, azt mondjuk természetesebbnek.
A 2D filmek konvertálásában ez szerintem elenyészõ szerepet játszik. Nem lehet megúszni, hogy szétszedjék a jeleneteket rétegekre.