Nem is tudom hirtelen mit gondoljak errõl a játékról. Alapjáraton tetszik/tetszene, de egy fontos dolgot hihetetlen módon elrontottak benne, ami pedig a nehézségi szint.
A normál olyan egyszerû, h potionoket nem is kell igénybevenni, nyugodtan lehet rambozni, úgyse halsz meg. A casualt nem próbáltam, de a normál alapján el sem tudom képzelni ott mi lehet. Maguktól meghalnak a mobok, ahogy rád néznek, vagy mi?
Az elite szinten meg a játék átkerül a játszhatatlan hulladék kategóriába, tehát pont a másik véglet. 23. szintig vittem egy outlander karit, de nem folytatom, mert nekem az nem szórakozás, h állandóan menekülni kell gyakorlatilag minden elõl, ami mozog, meg 15 percig kell gyakni 1-1 bosst, miközben minimum 6x meghalok. Aztán ha meghalok, úgy lépek be újra a pályára, h az ottani összes ellenség egy pillanat múlva ott terem a bossal együtt a pálya másik végérõl...stb. Ami végképp becsukta a kaput az egy barlangos küldetés volt, ahol legalább 600 denevért kell legyakni, amik persze 80 fõs bandákba tömörülve támadnak meg, kb. 800-1200 életük van és egy darab belõlük meg tud ölni 4 ütéssel, pedig magas a hp-m. Az már csak hab a tortán, h olyan gyorsan mozognak, mint én, tehát vagy folyton futok megállás nélkül, vagy megállok harcolni, de akkor meg fél pillanat alatt szétkapnak. Ily módon 20-30 denevérenként írtva kb. 30 halállal túljutottam a pályán, de úgy éreztem, h megpusztulok az unalomtól. Semmi értelme.
Most veteránon megyek mage-el, talán kicsivel jobb, mint a normal, de ez is túl könnyûnek tûnik. Pont az élvezhetõen játszható szintet hagyták ki a játékból, ami se nem nooboknak való casual-normal-veteran szintek, se nem félõrült kockáknak, mint az elite.