A T1-ben a fõ sztori után nyílt egy spéci bánya helyszín a városból, ahol a 100. szintig le lehetett menni és minden pálya random generált volt, a szintednek megfelelõen. Plusz ott voltak a vendornál vásárolható map-ok, amelyek egy X-Y szinthatáron belül valamilyen erõsségû random, egyszintes zseb-dimenziót generáltak a végén egy, vagy több boss-szal és megfelelõ loot-tal. Plusz volt a phase beast nevû ritka lény, ami hasonló a D3-ban lévõ "Frodóhoz": bár pénzt nem dobál, de ha elkapod és kinyírod, akkor a hulláján nyílt egy portál, ami szintén egy random generált pályára vitt.
Ahogy olvasom, a T2-ben is maradnak ezek, szóval end content biztosan lesz. :)
A fame a T1-ben quest-ek teljesítéséért és boss-ok kinyírásáért járt. Ha a fame szintet lépett, 1 extra skillpontot kaptál. Mivel a fame és az XP nem együtt jár, két szintlépés közben akár több fame szintlépés és extra skillpont is elõfordulhatott.
#361: A legendary / unique nem volt szétválasztva, azok voltak a narancssárgák és tényleg jók voltak. A set item-ek voltak egységesen lilák, a kék, zöld, fehér ugyanaz volt.
A lényeges különbség a Diablo-hoz képest, hogy minden tárgy fejleszthetõ és a besorolása dönti el, max. hány enhancement slot-ja lehet. A T1-ben a legjobban felhúzott narancs cuccoknak akár 14-15 slot-ja is lehetett, ez ennyiféle különbözõ bónuszt jelentett. Persze ezek a fejlesztések már nagyon sokba kerültek, ill. az enhancer ürge nem is mindig adott slot-ot, inkább valamelyik meglévõt növelte, de volt esély az eltörésre is (ezt egy késõbbi patch kivette belõle). Viszont egy jó tárgyad akár a kezdetektõl fogva kiszolgálhatott az upgrade-ekkel. A pályákon is voltak random upgrade shrine-ok, ezek ingyen mûködtek.
Ezeken felül lehetett még rajta socket is, ahová a kövek mehettek, de volt a városban két törpe, akik akár új socket-et is tudtak beleütni (bizonyos feltételekkel).
A hét végén én is megvettem a T1+T2 akciót a Steam-en. :)