Azzal meglehetõsen sokmindent leírtál, hogy nincs jogsid. Így érthetõ az álláspontod sok dologban.
Ezt a rész nem értem. Azt meg fõleg, hogy sokan nem tekintik komptenesnek azt az embert, akinek nincs jogsija. Miért? Úgy kezelitek, mintha az valami világmegváltó és felvilágosító dolog lenne. Attól, hogy nincs, majd 2 évtizeted utazok kocsival, mint utas. Az utas meg nem vak és nem hülye...
Szerinted megddig lehet és meddig érdemes növelni az emberek szállítgatását?
Most távolságról, idõrõl vagy mennyiségrõl beszélsz? Ahogy írtam, más városokban kétszer gyorsabban is haladhatsz messzirõl, mint itthon és tényleg sokan is használják. Ne a szar magyar állapotokból indulj ki. Budapest közlekedési rendszerének felfejlesztésével az agglomerációkból olyan közlekedés alakítható ki, hogy csúcsidõban az autó csak a notórius autózóknak és azoknak alternatíva, akiknek tényleg kell szállításhoz vagy speciláis igényekhez. Csak a HÉV-ek bekötésével a metró hálózaba - persze pályafelújítás + jármûcserével - a mostani utazási idõ lazán megfelezhetõ lenne...
Az eredmény meglepõ: a lakótelep maximum dupláját, mint a családi házas!
Megint nem definiálod, hogy mit a lakótelep. A csepeli panelrengeteg 5-8-10 embelet házakkal? A Flórián tér mellett levõ hosszú házban többen laknak, mint a nagymuteromél falujában. Még, ha a környezõ zöld területet hozzáveszem, akkor is több x10-es szorzóról beszélünk.
Ez is lakótalep. Csak éppen kertes zöldteraszos és mindössze kétszines. Minden lakáshoz garázzsal...
Szóval nagyon lazán dobálózol a "lakótelep" szóval. Legszélsõségesebb példa pl. Hong Kong. Ott is lakótelepek vannak a szó tágabb értelmében. 20-30 emeletes lakóéületekben élnek százezrek vagy milliók...