Most komolyan azon gondolkozom, van metróépítõ céged?
Ha nincs, akkor pár ellenindok.
1. 4-es 6-os villamos. csúcsidõben 2 percenként követik egymást a 350 férõhelyes szerelvények. Lehet számolni.
2. Gyártási költség. Tényleg a BKV esetleges megrendelésére akarod visszaosztani, mikor egy egész világ játszik? A 4 milliós autót annyira nem értem. Ha ez gyártási költség, akkor izmos autó lehet. Audi A6-nak kb 1,4 mill hogy kiköpje a futószalag. A javítást meg nem kell úgy feltüntetni mintha a középkorban élnénk, mert nem ez a legnagyobb kihívás a mérnököknek.
3. A világon rengeteg magasvasút üzemel, és a tûz után nem sokkal, feltalálták a mozgólépcsõt is. A szerelvény meg jó ha 20m hosszú. Egy Boeing 747 is csak 70m hosszú.
4. Elég ha a sofõr vagy a pilóta kilát, és lát jól.
5, Kikezdeni ezt az országot bürokráciában? Vicc! ez is csak egy jármû. Indul, fordul, megáll. Ha repülõket tudunk indítani akkor ez már semmi.
6, Emberi erõ? Kabaré kezdõdik. :) Gondolom láttál már vonatot is. Húz amit kell. Nem hiszem hogy 100 évre az Oktogonon ragadna ha lerobban egy ilyen vacak.
7, Bp térkép felülrõl és jól látszik hol lehet ilyet üzemeltetni. Akad azért fogalmas és egyenes szakasz bõven.
8, Aki nem akar utazni az otthon marad. Ennyi. A többi gyárleépítés és egyebeknek más rovatban a helye.
1000 oka lehet hogy egy ilyen elképzelés ne valósuljon meg. Egyet eltalálhattál volna.