A kepen es a videon levo jarmu nem teljesen egyforma. A kepen egy merev jarmu van, mig a videon mar 4 darab egyseges busz hosszu darabbol allo csuklos jarmu. Az egyik terv szerint festett csikot kovetne, de a masodik valtozat szerint sineken gurulna, mint egy kikotoi daru. A kanyarodast is lehet latni a videon, szep nagy ivben kanyarodna a jarmu, tehat 3 savos utrol 3 savos utra. Ez azert kell, mert lenne egy kamion sav es lenne ket szemelyauto sav. A kamionok tartosan csak a kamion savban tudnanak kozelkedni, mert mashol magassag limitalo kapuk lennenek telepitve. A jarmu rendelkezne aksikkal es a rovidtavu energiatarolasra kondenzatorokkal. Ha kimerulnek a kondik, akkor aksirol meg elmegy par kilometert csak a kisebb kisutesi teljesitmeny miatt kisebb vegsebessegen. Ilyen jarmu nallunk is jar, a ganz solaris trolik ilyenek. Altalaban felsovezetekrol mennek, de azert neha latni eltereleseknel vagy garazsmenetnel lehuzott aramszedovel, aksirol meno trolit is. Romaban a teljes belvaroson igy mennek at, majd az egyik megalloban automatikusan visszacsatlakoznak a felsovezetekre. A kinai terv gyakorlatilag egy fuggovasut es egy villamos keresztezese. A wuppertali fuggovasut mar tobb mint 100 eves es eddig csak egyszer csapott el egy magasabb teherautot es a jarmuvezetok sem ilyednek meg annyira amikor elhuz a fejuk felett egy szerelveny. A kinai megoldasban az a jo, hogy ket betonba agyazott sinparon kivul szinte semmi sem kell neki ket megallo kozott. A ki es beszallashoz ha jol latom oldalankent 4x4 ajto es/vagy 4x4 lepcso/mozgolepcso felelne. A veszhelyzeti kiszallashoz pedig az oldalajtokbol lenyithato csuszda lenne, mint a repulokon.
A korabban emlitett egysinu villamos nem kinai hanem francia talalmany, a kinaiak is kiprobaltak es nalluk sem mukodik rendesen. Valahogy a francia mernoki talalmanyokkal mindig van valami kis gond. (az eiffel tornyot es a kacsat nem szamitva)
Ez a jarmu nekunk tul nagy, de kinaban, ahol az egyik foton latszik, hogy a buszok egymas nyomaban jarnak, mint egy hatalmas futoszallag mar kenytelenek ilyen megoldasokat kitalalni, mivel egy villamos csak ugyanakkora kapaitassal rendelkezne, mint a jelenlegi 'buszsav', de egy ilyen jarmu akar a jelenlegi kapacitas negyszereset is kepes lenne elvinni. Az egyetlen kritikus pont az autovezetok mebizhatosaga, ugyanis ha egy jarmu tartosan a zarovonalon a sin folott halad, akkor nem fer el tole az oriasbusz/villamos. Persze ilyen nallunk is elofordulhatna pesten a koruton, hogy a villamossavban kozlekedik egy auto, de azert itt sem jellemzo. Erdekes, hogy 40 kilometer sin es hozza a jarmuvek csak 15 milliard forintba kerulnenek, tehat a francia metrokocsik aranak negyedebe, raadasul ez a palyaval es a megallokkal egyutt ertendo.
ps: Magyarorszagon ket jo megoldas lenne: az aksis trolibuszok (ilyenek mar vannak) es a villamoshalozat novelese. Relative olcso es hatekony megoldas, pl. a keletitol kifele mar ott van a villamossin felsovezetekkel egyutt, csak rendbe kellene hozni es akkor a 4-es metro hianyzo kulso vonalan mar akar jovo tavasszal jarhatnanak a villamosok, tehat hamarabb minthogy a metro elkeszulne. Villamosokat meg nem venni kell, hanem epiteni. Szerintem barmelyik alacsonypadlos csuklos trolibusz gyartasara kepes buszgyarunk kepes lenne sima 2 tengelyes alacsonypadlos villamosokat gyartani. (a kombino is az, csak 6 darab van belole csuklokkal osszefuzve)