Valóban egy új troli busznak mondható, aminél nincs felsõvezeték és több ember fér a buszban. De kérdéses, hogy valóban olcsóbb mondjuk egy felsõ "hidas" vasútnál? Mert az biztos, hogy a metró drágább, nah de egy sima hidas vasút? Mert ennél a kinai busznál is kéne magas megállókat megépiteni, a vonalat kiépiteni és gondolom a busz ára áltagon felüli lehet mert újdonság..
A busz hatékonysága is kétséges.
Ugyanis a 40km-es átlagos sebesség egyszerûen lópikula, pláne Pekingbe...
Budapesten is lószarnak számit a 40km-es villamosok ( már mint sebességbe) Pedig itt 20km-es vonal hossszuságot is alig érik el. Még is érezhetõen lassú a villamos. Nem, hogy pekingbe ahol szimplán 200km-es vonalok vannak..
tehát akkor ez a busz egésznap fog menni mig a végállomásra ér? Elég ciki...
Vagy vesznek ezer darabot belõle és akkor 2 percenként fog járni? :D
Nah de ezer busz vétel esetén is több óráig tart még valaki a végállomásra ér...