Tudom, hogy a 4, 6 villamos idõnként feltorlódik, csúnyán. Bizonyítva ezzel, hogy a tömegközlekedés is hamar elérkezik teljesítõképessége csúcsára, és nem sokkal tud több utast elszállítani mint a jól megszervezett és nem direkt folyton akadályozott autó (természetsen Budapesten az utóbbi van, tapasztaljuk)
Komlyan mondom, hogy nem értelek. Régen értelmes voltál, de ez az elmebetegség határát súroló poszt. Tudtommal világ legfogrgalmasabb villamosvonaláról beszélünk. Napi 200'000 (!) utas használja. Jobb helyeken metró visz ennyi embert naponta, csak a Nagykörút alatt nem mehet metró...
Ja és két metróvonalat is keresztez. Nagyon szeretném látni, hogy a Nagykörúton napi + 100-150 ezer autót hova a bús francba tennél el vagy, hogy hol parkolnána. Miért 150 ezer? Mert az autók kb. felében 2/3-ában egy ember ül...
Az amit a közlekedés összeomlásáról írsz erõsen téves. Még sok helyen elmaradott közlekedéssel és viszonylagos alulfinanszírozottsággal is borzalmasan jó közlekedés van. Ahol meg költenek is rá ott 20-30 km-rõl való bejárás napi 2x30-40 percet igényel tiszta, légkondis jármûveken.
A jelek szerint nem látod be, hogy adott népsûrûség mellett nem megvalósítató az, hogy mindenki kertes családi házban éljen és 5-15 perc sétára a munkahelyétõl. Ez álom. A világ nem így mûködik. Nagyon nem...