"...conquer territories, what we call "areas of controls". All the resource depend on a single fort or town and you'll have to conquer it to conquer the area..."
Következhet ebbõl az is, hogy a fort és a town ugyan az csak más fejlettségi szint, nekem ez inkább azt jelenti, hogy lesz egy központi épülete minden "area of control"-ban, vagyis zónákra lesz osztva a térkép és el kell foglalni a zóna központi épületét, ami nem kizárólag egy vár lehet, hanem egy szimpla fort (erõd) is akár. Láttunk már ilyesmit a HoMM-ban, voltak kapuk, amikben lehetett hagyni egységeket.
Én azért tippeltem a kétféle központi épületre, mert arányaiban túl sok a bánya egy normális HoMM pályán a várakhoz képest. Ha 1 várhoz tartozna mondjuk 5 bánya akkor túl nagy elõnyt jelentene +1 area of control. Ha viszont tartozik hozzá mondjuk 2-3 bánya, akkor túl sok várat kellene bezsúfolni egy pályára.
Ugyanakkor 3-mal kevesebb bányatípus lesz és úgy már talán bele is férne a dolog.