Nem tudom miért elsõt írtam, a másodiknak a végén voltam.
Most kezdõdik a harmadik, már említést tettek a wizardokról, szóval lehet, hogy hamarosan megnézhetem belülrõl a helyet. :) A mai éjszaka erre a játékra van szánva, de azért az nem tuti, hogy az utolsó hadjáratig el fogok jutni.
Amúgy nagyon sokan panaszkodtak arra, hogy zavaros a sztori. Nem tudom mi lesz késõbb, de eddig egy teljesen korrekt fantasy történet pörög és a megvalósítás is jó.
A játékmenet se gázos, viszont bugok vannak szép számmal a hadjáratban. Volt, hogy megcsináltam minden küldetést és nem lett vége, újra kellett kezdenem. Sokszor nem egyértelmû, hogy mit kell csinálni, de annyi baj legyen. Volt olyan is, hogy megnyertem a pályát, de a végén elstartolt egy csata egy 250 archdeviles hõs ellen O_o és mission failed.
Szóval az eddigiek alapján azzal nem értek egyet, hogy a történet zavaros, azzal se, hogy a játékmenet nem Heroes, de azzal igen, hogy rém bugos a játék. És ha ilyen az 1.6-os patch után, akkor elképzelni se akarom, milyen volt megjelenéskor.
És most már azt is 100%osan meg tudom érteni, hogy kihagyják a 3D városnézetet a hatodik részbõl. Egy teljesen funkciótlan valami, fogadni mernék, hogy 10bõl 9 ember a bal/jobb alsó menügombokról kezel mindent. Arra jó, hogy egyszer kigyönyörködje magát az ember egy fullra fejlesztett városban (ilyesmit a 2D is tud, ha tisztességesen megcsinálják), de az Infernonál már ezt se igazán tettem meg. Ha az így megspórolt fejlesztési idõ/pénz akár csak plusz egy scenariora elég lesz már megérte kihagyni a dolgot.