Némi új infó egy sráctól, aki kipróbálta a játékot a gamescomon:
- lesz underground a játékban, mutattak is belõle részletet, állítólag bazi jól néz ki
- minden második pályán lesz bossharc
- nem 2×2-es lesz a legnagyobb lény, a bossok ennél jóval nagyobbak is lehetnek
- lesznek artifact setek, errõl láthattunk is már egy képet
- õ már nem is town-t, hanem kizárólag fort-ot ír a központokra, szóval szerintem most már szinte biztosra vehetõ, hogy ezek a központok nem (minden esetben) városok lesznek
- saját shortcutokat lehet készíteni, megnyitjuk a hõs spellbookják, kedvenc spellünket kihúzzuk a képernyõre és máris ott lesz neki egy statikus gomb
- Hans Zimmer zenéi inspirálják a játék zenéjének készítõit, már a Dark Messiah-nál is tõle merítettek, de nem õ írja a zenéket. Ez egyébként azért merült fel, mert a trailer kezdõdallama kísértetiesen emlékeztet a Mester egyik mûvére, az Angyalok és Démonok introjára
- ugyan azt a map editort kapjuk, amivel a fejlesztõk készítik a kampányt, csak felhasználóbarátabbá teszik, szóval bármit össze lehet majd hozni vele, amire az engine képes
- a vezetõ dizájnert Szabó Gábornak hívják :)
És itt a szerencsés, a legelsõ fan, aki kipróbálhatta a játékot és aki a fentieket leírta: