Némi új infó elvileg egy ruszki fansite-ról. Azért egyelõre nem 100%osként kezelendõek, de szerintem semmi képtelen dolog nincs benne, szóval valószínûleg igaz.
A karavánok kiküszöbölése úgy fog történni, hogy mostantól minden dwelling és vár egy közös kupacba termeli a lényeket amiket aztán bármelyik townban vagy fortban meg lehet vásárolni. A dwellingek elfoglalásakor helyben is kapunk majd lényeket.
Át lehet mindenfajta lénytermelõ helyet alakítani majd saját típusúra.
Townonként 4 speciális épület lesz, amelyikekbõl 1-1 townban 2-t húzhatunk fel. Ha több egyformánk van a pályán, azok erõsítik egymás hatását. Adhatnak nyersanyagot, több lényt vagy akár spéci képességet a hõsnek.
Azt, hogy ne legyen gond a terepen levõ cuccok észrevételével/felszedésével úgy oldják meg, hogy kiveszik a kamera forgatását, így végsõ soron egy 2D/3D vegyes élmény lesz az adventure map, 3Dben lesz ábrázolva, de a mozgás maga olyan lesz, mint az elsõ 4 részben, fix szögbõl látjuk mindig. Ez megoldja a fenti problémát továbbá a pályadizájnolást is sokkal könnyebbé teszi.
Nem lesznek secondary/alternatív fejlesztések. Ez furán hangzik, mert talán arra utal, hogy nem lehet majd a lényeket fejleszteni, de az igen fura lenne.
Tereptípusok: dzsungel, síkvidék (külön nyárias és õszises), láva, pusztaság, földalatti világ. Vagy ha jobban tetszik: djungle, plains, lava, wasteland, underground.