Na még egyszer: a környezet teljesen 3Ds lesz, csak a kameraállás lesz statikus, ami a 2D-s idõk kameraállása. Szerintem ez egy tök jó középút a két stílus között, régi 2D-s hangulatot fog idézni a kameraállás, a tárgyak elhelyezkedése, de mégis 3Dben fog pompázni minden. Az egyik képen egész jól nézett ki a "mélység", valami hegy tetején volt a vár a háttérben pedig sötétség.
Andrews2007: bizony, sikerült értelmeznem a dolgot, ez a fejlesztéses rész arra vonatkozik, hogy nem lesz H4 jellegû "választani kell melyik lényt fejleszted ki". Ha jól értettem a H5 kiegekben is van ilyesmi.
Fantusz: patchelt, igen. Örülök, hogy nem mindig bugos, akkor még adok neki pár esélyt, hátha jó lesz. Kicsit a sztori azért leült az elsõ két hadjárathoz képest, de jó sok szál van benne, szóval biztos, hogy a végkifejlet nem fél percben lesz levezetve. :)
Amúgy korábban kérdeztem: a két kieg ezt a sztorit folytatja vagy más történetet mesélnek el? Azokban hány pálya van?