Pont az volt a baj, hogy sajnos a motor miatt néha muszáj volt, mert csomó felszedhetõ cuccot nem lehetett kiszúrni csak bizonyos szögekbõl.
Ez nyilván a 3D átka, amit nem lehet figyelmen kívül hagyni, ezért van szükség a statikus nézetre, ahol ügyelnek majd arra, hogy abból az adott, statikus nézetbõl tényleg mindent láthasson az ember.
Én amúgy csak azért forgattam a kamerát, hogy hozzá tudjak férni bizonyos épületek bejáratához, észrevegyek bizonyos tárgyakat, amúgy szerintem nem egy fontos feature.
Ami nagyon zavar még, hogy távolra kizoomolva sokszor nem fogja fel a karakter, hogy hova irányítanám. Csomószor ágaskodó ló a kurzor, odakattintok, erre belovagol a karakter a felszedendõ tárgy mellé, utána pedig már rá se tudom küldeni a tárgyra zoomolás nélkül, mert ha oda kattintanék azt hiszi a karakterre kattintok. Remélem ezzel is kezdenek valamit. :)