War Machines nem is kell az Arcane Omniscience-hez, a Sorceryt viszont szeretem, minél gyakrabban kerül sorra a hõsöm a hülye lények helyett, annál jobb :)
A Howl of Terror amúgy tényleg nem rossz, skirmishben meg is szereztem, de kampányban Markallal nem tudtam bevállalni, mert a számára nem túl hasznos Leaderhippel kezd, ha pedig nekem kell Dark Magic (szeretem ezekkel gyakorlatilag az egész ellenséges sereget kivonni a forgalomból, tuladjonképpen a HoMM IV legütõsebb order spelljei vannak itt összegyûjtve pár átkon kívül :) és Summoning Magic (Raise Dead) is, akkor már nem jöhet össze. Így is sajnálom, hogy a Sorcery már nem fért bele.
Én élvezem a különbözõ mágiaosztályokat expert szinten használni, alig várom, hogy megkaphassam egy valakivel mindet egyben :) Aztán lehet, hogy majd csalódok, én csak most csinálom a nekró kampányt - régebben inkább csak skirmisheltem, de minden hõstípust még nem is próbáltam.
Az Urgash's Call pedig azért kedvenc, mert a cerberus és a nightmare (sõt az imp is) már a csata elején szóhoz jut, és szépen lehet is gate-elni a táraikat az íjászok arcába, illetve el lehet állni az utat a nagy helyet igénylõ sárkányok elõl. Persze kampányban erre rásegít Agrael kezdeményezést turbózó specialitása.
Van mit alakítani ezen a skillrendszeren, de én annak örülnék, ha ezt finomítanák a hatodik részben, egyelõre nem hangzik jól számomra, hogy teljesen átgondolják.